ЛАПАРОСКОПІЧНА АПЕНДЕКТОМІЯ

Що таке лапароскопічна операція з видалення апендикса (лапароскопічна апендектомія)?

Що таке апендикс?
Апендикс являє собою трубчастий орган довжиною кілька сантиметрів. Він прикріплений до початку товстої кишки. Зазвичай це нижче і правіше пупка.

Ви, напевно, знаєте, що апендикс може запалюватися. Якщо апендикс необхідно видалити, ви можете жити без апендикса і у вас не виникнуть будь-які довгострокові проблеми.

Що таке апендектомія?
Це операція з видалення апендикса. Видалення апендикса лікує апендицит. Якщо апендицит не лікувати, він може розірватися або лопнути і спричинити дуже серйозне ускладнення або навіть смерть.

Апендектомія є поширеною операцією, і багатьом людям видалили апендикс. Один зі способів видалити апендикс - зробити один більший надріз нижче і праворуч від пупка. Це називається відкритою апендектомією.

Лапароскопічна апендектомія видаляє апендикс за допомогою невеликих розрізів.

Для лапароскопічної апендектомії вам зроблять загальну анестезію. Це означає, що ви спите під час операції. Коли ви засинаєте, хірург робить надріз біля пупка і вставляє невеликий пристрій, який називається портом. Порт створює отвір, який хірург може використовувати для заповнення черевної порожнини газом. Це створює простір для виконання операції. Далі через порт вставляється невелика камера. Камера показує операцію на екрані в операційній. Щойно хірург починає ясно бачити, він вставляє більше портів для введення довгих і вузьких інструментів.

Апендикс акуратно перетинають і виймають його через один із розрізів. Для більшості операцій потрібно 3 розрізи, але їх кількість може варіюватися від 1 (одного) до 4 залежно від різних обставин.

Під час операції хірургічна бригада може вставити невелику пластикову трубку, звану "дренаж". Це дає змогу рідині стікати з ділянки операції під час загоєння, тому вона не накопичується і не спричиняє проблем.
Коли операція закінчена, розрізи закриваються крихітними стібками або скобами.

ПЕРЕВАГИ ЛАПАРОСКОПІЧНОЇ АПЕНДЕКТОМІЇ:

• Менший післяопераційний больовий синдром
• Скорочення часу перебування в клініці
• Швидке повернення до нормальної діяльності
• Раніше нормальне випорожнення кишківника
• Хороший косметичний ефект

Ускладнення лапароскопічної апендектомії виникають не часто. Вони можуть включати кровотечу, інфекцію в ділянці операції, грижі, тромби і проблеми з серцем. Грижа - це отвір, який дає змогу невеликій кількості вашого кишківника (кишківника) або іншої тканини випинатися через м'язи, що покривають його.

Існує невеликий ризик абсцесу (скупчення гною/бактерій) після операції, що може потребувати подальшого лікування.
Більшість ускладнень після апендектомії рідкісні, що означає, що вони майже ніколи не трапляються.
Ймовірно, ви зможете повернутися до нормальної діяльності приблизно через тиждень після лапароскопічної апендектомії.