ЛІКУВАННЯ МЕХАНІЧНОЇ ЖОВТЯНИЦІ

Механічна жовтяниця — клінічний симптом, пов'язаний із порушенням відтоку жовчі в дванадцятипалу кишку.Причини механічної жовтяниці:Основна причина - переміщення конкрементів із жовчного міхура в позапечінкові жовчні протоки.Ще одна причина - панкреатит, за якого збільшена голівка підшлункової залози здавлює інтрапанкреатичну частину холедоха.До серйозних причин відносять пухлинні ураження великого дуоденального сосочка, голівки підшлункової залози і позапечінкових проток на будь-якому рівні.Клинические проявления желтухи:• зміна кольору склер
• жовтяничне забарвлення шкіри,
• потемніння сечі
• знебарвлення калу.
Деякі пацієнти скаржаться на свербіж шкіри, нудоту, блювоту, втрату апетиту, зниження ваги та загальну слабкість.

Увага! Вам необхідно звернутися по лікарську допомогу за перших симптомів захворювання, і тільки лікар може визначити характер жовтяниці та поставити точний діагноз.
Постановка діагнозу на тлі жовтяниці:
Основою для встановлення діагнозу є:
• анамнез,
• дані клінічного, лабораторного та інструментального досліджень.

Для уточнення змін у роботі суміжних органів можуть призначатися додаткові методи дослідження.
Увага! Не займайтеся самодіагностикою! Швидко і точно визначити діагноз може тільки фахівець, який має великий досвід. Постановка діагнозу вимагає глибоких знань і клінічного мислення.

Лікування механічної жовтяниці:
Єдиним методом лікування механічної жовтяниці є хірургічний!
Головними критеріями для вибору методу та обсягу операції за механічної жовтяниці є її причини, тривалість і супутні захворювання.
Лікування за механічної жовтяниці може складатися з одного або кількох етапів.
Перший етап операції має включати мініінвазивне дренування протокової системи через шкіру під контролем УЗД або під час виконання відеолапароскопії. Це дає можливість полегшити стан хворого і виконати в повному обсязі хірургічне втручання залежно від характеру патології.
Ми застосовуємо весь арсенал сучасних методів хірургічного лікування механічної жовтяниці.
Застосування в лікуванні нових технологій виконання малотравматичних операцій з ультразвуковим контролем, відеоендоскопічних операцій дає змогу забезпечити лікування на високому рівні та досягати позитивних результатів. Ми дотримуємося найкращих європейських стандартів лікування хворих із механічною жовтяницею.

ОПЕРАЦІЇ ПРИ РАКУ ПІДШЛУНКОВОЇ ЗАЛОЗИ

ОПЕРАЦІЯ уІППЛА

ПАНКРЕАТОДУОДЕНАЛЬНА РЕЗЕКЦІЯ

ДИСТАЛЬНА ПАНКРЕАТЕКТОМІЯ

ТОТАЛЬНА ПАНКРЕАТЕКТОМІЯ

ПОКАЗАННЯ ДО ХІРУРГІЧНОГО ЛІКУВАННЯ ПУХЛИНИ ПІДШЛУНКОВОЇ ЗАЛОЗИ:

Ракове новоутворення в підшлунковій залозі є небезпечним онкологічним захворюванням. Тривалий час у нього може не бути симптомів, при цьому порушуючи синтез гормонів і ферментів, що виробляються залозою. Пухлина може проникати в сусідні органи: шлунок, дванадцятипалу кишку і протоки. Хірургічне лікування пухлини підшлункової залози є найбільш ефективним методом.
Показаннями для проведення операції є:
- необхідність у видаленні невеликого первинного вогнища, виявленого на початкових стадіях, з метою повного лікування пацієнта;
- видалення новоутворення в разі великого залучення в процес жовчних проток з метою усунення застою жовчі та відновлення жовчовиділення в зовнішнє середовище через стенти або шкіру;
- паліативна допомога, спрямована на зменшення симптомів онкології, що погіршують якість життя хворих;
- розвиток небезпечних для життя хворого станів, спричинених кровотечею з уражених раком кровоносних судин.

Необхідність у видаленні раку підшлункової залози оцінюють залежно від розмірів новоутворення, стадії захворювання, інвазії в магістральні судини і прилеглі органи, і деяких інших чинників.
Питання резектабельності та операбельності в складних випадках розглядаються на міждисциплінарному онкологічному консиліумі.